Ben jij 18 jaar of ouder

Je moet minstens 18 jaar oud zijn
om deze site te bezoeken

Ja, ga verder
Nee, nog niet

Tietje en Brouwerij De Leite slaan de handen in elkaar.

Brouwerij De Leite gelooft rotsvast dat samenwerken tussen craftbrewers het lange leven betekent.  Dan ook te begrijpen dat we oprecht geïnteresseerd waren toen in 2023 Tietje ons pad kruiste.
Tietje werd in 2020 gestart door de twee boezemvrienden.  Zij hadden ook een maatschappelijke missie.  

Gestoeld op een ervaring rond borstkanker in eigen familie, wilden ze - in nauwe samenwerking met de stichting ‘Beautifull after breastcancer’ (https://www.beautifulabc.com/nl/de-stichting) ook bijdragen aan meer bewustwording rond vroegtijdige detectie van borstkanker.
Misschien hebt U het blonde bier van 7.5 % alc. al geproefd?  Het merk heeft immers ondertussen al goed zijn weg gevonden bij menig drankenhandel, retailzaak en café’s. 

Het etiket, zowel als de glazen, spreken met de stijlvolle afbeelding van borstjes zeer tot de verbeelding. Met een gevuld Tietjes-glas in de hand, waren borstjes en de zorg ervoor al menig keer bron van speelse maar ook diepere gesprekken.

Zelfde smaak, ander flesje, aangepast label 
Alle bieren van Brouwerij De Leite zijn gebotteld in APO flesjes. Dus voortaan ook Tietje.
De Tietjes krijgen dus ook een nieuwe look.  Het design van de ‘tietjes’, dat je terugvindt op de ondertussen bekende glazen, wordt subtiel doorgetrokken naar de labels.

Op deze manier hopen we meer uit te springen tussen het rijkelijk aanbod van bieren in de winkel en onze boodschap nog sneller duidelijk te maken.

Vanaf midden maart zal Tietje bij Brouwerij De Leite verkrijgbaar zijn.










Terug
Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid.   Meer info OK